uitzetten als je hem even niet gebruikt, geen spelletjes/internet, vliegtuig modus (wanneer je internet gebruikt gewoon even er vanaf) en beeldscherm belichting laag.
je kan hem als je hem niet gebruik 2 dagen standby laten staan..
ik hoop dat je er wat aan hebt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijne was dan de volgende dag weer leeg, als ik m uit had staan en niet gebruikte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh vreemd! bij die van mij werkt dit prima!!
Hem niet gebruiken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kan zorgen dat er geen programma's op de achtergrond meedraaien. 2 keer snel drukken op de home button en dan een app aanraken en vasthouden dan op de minnetjes drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gebruiken en ik heb gehoord als de iPhone verbinding wilt maken kost dat extra energie

Toegevoegd na 3 minuten:
Of je kan ook het scherm wat donkerder maken.
(Instellingen-Helderheid en Achtergrond-bij die blauwe streep bovenaan wat minder zetten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe meer Apps je er op hebt staan hoe meer stroom die gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een hoesje waar een accu in zit, als je die eraanklikt kun je 6 uur langer door!
Maar uiteindelijk is de beste manier, weinig op de achtergrond laten draaien, helderheid laag, enz!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo min mogelijk apps gebruiken en zet bijvoorbeeld een energiebesparing stand aan, en natuurlijk is het ook gemakkelijk om gewoon een sterkere accu te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
licht aan de app, apps kunnen van prijzen varieren, van €0,99 tot wel €799,99 http://www.z24.nl/bijzaken/artikel_215811.z24/De_10_duurste_iPad-apps.html
Dat de batterij bij veel mensen onder iOS 4.3 sneller leeg is weten we inmiddels. Ook weten we dat de oplossing kan liggen in het uitschakelen van de Ping-functie. Maar wat als het uitschakelen van Ping niets oplevert? Bij LBi Lost Boys liepen ze ook tegen dat probleem aan en besloten op onderzoek uit te gaan. Via Netstat zagen ze dat er vanaf de iPhone steeds connecties naar push.apple.com werden gemaakt. Maar uitschakelen van push-berichten leverde ook niets op. Wat wel de oplossing bracht, was uitloggen van het App Store-account op de iPhone. Bij LBi Lost Boys, waar ze tachtig iPhones in gebruik hebben, leidde dit tot een normale batterijduur.

Ga naar Instellingen > Store en tik op je gebruikersnaam.
Tik op ‘Log uit’.

Zodra je een app hebt aangeschaft zul je wel weer handmatig moeten uitloggen. Het is misschien even wat meer werk, maar als je iPhone voortaan een hele werkdag meegaat, is het de moeite.

Toegevoegd na 1 dag:
***nog een tip zet de app ''battery docter'' op je Iphone 4***