Ja, deze wordt vanaf september geproduceerd.

http://www.nu.nl/gadgets/2852012/fabrikanten-bereiden-zich-massaproductie-ipad-mini.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, geruchten die waarschijnlijk gewoon door Apple zelf verspreid worden. Niets werkt beter dan geruchten, vooral als ze niet direct bevestigd worden.

Andere antwoorden (2)

Er gaan altijd geruchten over Apple mbt nieuwe producten.

Apple zegt altijd 1 ding en dat is:

Apple zegt niet te reageren op geruchten.

Als je iets 100% zeker wilt weten kan je het beste op de website zelf kijken. Alleen datgene wat aangekondigd wordt staat erop. Voor de rest moet je bedenken dat alle tablets tot nu toe de ipad NIEt hebben kunnen evenaren. Zelfs de laatste van Microsoft Surface . was bij de presentatie al gecrashed... ( deze zou zogenaamd de grootste concurent van de Ipad worden. ( ze hebben allemaal nog een lange weg te gaan)

En wie wil er nou een 7 inch tablet als Apple met retina display op het nieuwe formaat van de new ipad 2 al warmte problemen heeft gehad?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel simpel. wat Apple niet officieel aankondigd blijft een gerucht. Ook al zegt de hele wereld dat ze het gehoord hebben... Er zijn meer ideeen die Apple ( nog ) niet heeft uitgevoerd. Steve Jobs zei: Als je een ipad 7 inch wilt maken moet je vingers hebben die een kwart dunner zijn dan je eigen vingers. Verder zijn ze met retina bezig. en nu al hebben ze problemen en moesten ze lagen op elkaar maken omdat het formaat van de ipad te klein was en daardoor te heet werd door de lagen. Als je kleiner gaat kom je al niet bij retina uit, maar bij Iphone 4S displays. Dus gaan ze mindere kwaliteit in hun volgende ipad bouwen.... Misschien wel misschien niet. feit blijft: Het is een gerucht!
ja , dat is zeker waar hij komt er zelfs binnenkort aan !