Hoe kan ik dit probleem verhelpen? (iPod Touch)

ik heb een nieuwe ipod touch gekocht. Als ik hem wil inschakelen in de computer krijg ik dat de capaciteit maar 4gb is, maw ik kan er niets opzetten...
Het is pas gekocht, dus van de 4de generatie...
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer hem te herstellen via itunes, op dezelfde pagina waar je je geheugen ziet van je ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hij maar 4gb is komt omdat er systeem instellingen opstaan dat kost een paar gb.
Dat je er niks op kunt zetten komt waarschijnlijk door 2 dingen
-je hebt nog geen itunes id gekoppeld aan een creditcard(ik heb een afspraak met mijn vader dat ik betaalde games mag downloaden via zijn cc en ik betaal hem dan
Het kan ook zo zijn dat je ipod nog niet geregistreerd is kijk goed in itunes op je computer!

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die systeem dinge zijn egt geen 4 gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijf eerst maar eens een nette reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er niet netjes aan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi sven,
Ja het klopt dat het systeem ong 2 gb in beslag neemt.
Je moet op de iPod touch gaan naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Wis alle inhoud en instellingen > Wis iPod.
Hiermee maak je de iPod touch weer helemaal schoon, daarna kun je 'm aansluiten op iTunes en Update hem dan eerst naar iOS 4.3.3 als die er nog niet opstaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnieuw herstellen via de ipod of pc!
MAAR DOE DIT NIET:
updaten naar iOS 5 beta 2!!!
Totaal niet! Er zijn bij sommige iOS delen weggesmolten omdat t opladen te warm werd voor de iOS, sommige kabeltjes kunnen kapot gaan en je ipod voelt gloeiend heet