ik word gebeld, maar er staat geen nummer bij. Wat moet ik doen om het te stoppen?

ik werd deze week 5x gebeld. normaal staat er 'onbekend' en daaronder het nummer maar nu stond er alleen 'onbekend'. ik kan ook niet terug bellen. mijn vrienden zeggen dat ik niet mag opnemen omdat ze dan jouw bankrekening kunnen hacken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
SimonV
10 jaar geleden
Je kunt gewoon opnemen. Als iemand van Microsoft zegt dat je problemen met je computer hebt die ze voor je willen oplossen, daar niet op ingaan en ophangen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je telefoonnummer zit niet aan je bankrekening gekoppeld.
Waarschijnlijk gewoon zo'n callcenter, die laten meerdere lijnen ineens uitgaan, en als er 1 iemand opneemt stopt de rest
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@SimonV, of zeggen dat je een MAC hebt. :)

Het beste antwoord

Van het opnemen van een telefoon kan je bankrekening niet worden gehackt.
Bij bellen met omgekeerde kosten (Dus jij wordt gebeld, en je moet kosten betalen) wordt je altijd door de telefoonmaatschappij op de hoogte gebracht.

ik zou oppakken en vragen wat ze willen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou inderdaad gewoon opnemen.

Als het een onbekend nummer is dat je stalkt, zou je kunnen proberen je provider op te hoogte te stellen met eventuele oplossingen.

Tenzij je mocht beschikken over een iPhone met een Jailbreak. Daar kun je via Cydia een App downloaden genaamd iBlacklist, waarmee je geblokkeerde nummers kunt blokkeren.