Iphone abonnement rond 25 p/m met eventuele telefoonkosten tot en met 180 euro?

de abonnement moet niet duurder zijn dan 28 euro en de telefoon niet duurder dan 199. Ik heb vodafone en zit nog aan abonnement vast maar ik kan wel een andere telefoon kopen maar moet wel van vodafone provider zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
(iphone 4) anders samsung galaxy s, niet plus enzo maar bijvoorbeeld samsung galaxy 1 of 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphone 3gs wordt geleverd met de wensen die jij beschrijft.

Het beste antwoord

Voor 28 euro of minder heb je geen iPhone bij Vodafone, zelfs niet als je bij wilt betalen. Je zal dus voor een ander toestel moeten gaan. De Galaxy S2 of Galaxy S Advance welke binnenkort uitkomt, zijn goede alternatieven welke wel betaalbaar zullen zijn voor je. De website inFOOn heeft volgens eigen zeggen de meest complete database van Nederland op het gebied van prijsvergelijking van smartphones. Daar kan je op basis van hoeveel minuten je nodig hebt en wat je maximaal wilt betalen alles zelf uitzoeken. Ik zal ook nog een site voor je toevoegen voor de Galaxy S Advance.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem gewoon een iPhone 4.. Niet de nieuwste versie maar kan bijna hetzelfde met wat lagere kosten.. Bevalt mij prima.. Kost bij tmobile 35 euro pm. en moest 120 bijbetalen..
Er is nog wel een goedkoper abbo bij die koste dacht ik 29 euro..

Dat was al een 4 maanden geleden. Misschien zijn ze nu weer iets goedkoper geworden..

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had hem gevonden bij mtv mobile. maar dan is het geen vodafone en kan ik hem pas kopen van juli kopen. je ziet overal altijd nu 20 euro en daarna is het 50 euro ofziets. maar weet je misschien waar ik hem noch kan kopen met provider vodafone voor ongeveer inderdaad 29
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou ik ook wel willen weten of de galaxy 2 die schijnt zelfs beter te zijn dat de iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iphones zijn heel anders dan samsung galaxy s 2. (de vergrendeling,menu,icoontjes,app store, sms applicaties multitasking enz enz dus is maar waar je van houdt
Zoek eens op de site van www.iphoneclub.nl. Zij houden een lijst bij van aanbieders, abonnementen en aankondigingen daarvan door de providers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vandaag in de Spits
wel een aardige aanbieding dacht ik