Hoe maak ik een back-up van mijn berichten?

Een back-up van je berichten kun je bijvoorbeeld maken met SMS backup & Restore.
https://market.android.com/details?i...=search_result

Open de app en klik backup. Je moet een naam kiezen voor het bestand en vervolgens zal de app je berichten kan backuppen en in een bestandje omzetten.
Als je de factory reset hebt uitgevoerd en je wilt je berichten weer terug hebben, ga je weer naar de app (of je download hem opnieuw, omdat je niet geroot bent en geen backup van je apps hebt) en klikt op Restore. Je kiest de file en de berichten worden automatisch terug op je telefoon gezet. Dit duurt wat langer dan de backup.
Je berichten staan terug op je mobiel!

Kijk wel even je instellingen na, voordat oude berichten automatisch verwijderd worden en je dit wilt voorkomen: Open berichten > menu knop > instellingen > Oude berichten verwijderen uitvinken.
Verder zul je de andere instellingen ook weer even goed moeten zetten.

het is niet echt opslaan in een map, maar misschien kun je hier wat mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks !!