Hoe kan ik albumplaatjes op mn ipod zetten?

Als ik met itunes probeer plaatjes van albums bij mn albums op mn ipod te zetten, doe ik dat, maar het komt gewoon niet op mn ipod te staan. Hoe krijg ik de plaatjes erop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In iTunes klik je rechts op het nummer waar je een plaatje van wilt en dan klik je op: albumhoes ophalen. Als hij niks kan vinden download dan zelf een plaatje. Je kan deze vervolgens weer importeren door weer op het nummer te klikken en dan op info. Je ziet nu een aantal tabblaatjes waaronder albumilustatie oid. Hier kan je het plaatje op je pc opzoeken en invoegen. Sync je ipod en klaar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meestal gaat dat bij een album wel vanzelf. Anders bij een liedje bij eigenschappen eentje aanwijzen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rechter muisknop op het album, dan op Info klikken en daar kan je plaatjes invoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open itunes op je computer en klik met je rechter muisknop op het liede, klik dan op info tonen en daarna op illustratie, ga naar google en zoek een afbeelding, kopieer de afbeelding, en plak hem bij het illustratie venster. Synchroniseer je ipod en je hebt bij je lied je afbeelding!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iTunes -> Geavanceerd -> Albumillustraties ophalen. Dan nog even je iPod synchroniseren en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan op Google afbeeldingen de illustraties vinden en die dan gebruiken als plaatje.

Het des gewenste nummer -> rechter muisknop -> meer info -> illustraties. En dan kun je hier de afbeelding toevoegen.

Veel succes!

Cashher