Blackberry WiFi vraag

Ik heb sinds kort een BlackBerry Curve 8520 alleen de wifi doet het niet. Ik selecteer het netwerk en dat komt dan ook boven in het scherm te staan en hij zegt dat hij verbinding heeft. Maar als ik naar de wifi connecties ga staat er achter Hi een vinkje en achter mijn thuisnetwerk een streepje. Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter even op de website kijken denk ik, of terug naar de winkel die jou dit product heeft verkocht. http://nl.blackberry.com/support/

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je wifipoint een beveiliging heeft, heb je het password en zo ingesteld? Ga eens naar een vriend met wifi en kijk of je daar hetzelfde probleem hebt.