Hoe kun je bij een foto maken met je iphone voorkomen dat de flits in je je foto staat ?

Wanneer ik met mijn iphone een foto maak met flits heb ik iedere keer een weerkaatsing van de flits in mijn foto staan. Wanneer ik zonder flits fotografeer zie ik de lamp in mijn kamer terug in de foto,ook als ik het licht uit doe in de kamer en ik maak met flits een foto zie ik een witte vlek in de foto van de flits,iemand een oplossing hiervoor

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Mogelijk heb je een hoesje om je telefoon zitten. Veel hoesjes hebben de opening rond de lens en flitser heel krap, als je dan flitst weerkaatst het tegen het hoesje en zie je dit op de foto.
Heb je hetzelfde als je zonder hoesje een foto maakt?
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik fotografeer zonder hoesje dus dat kan het niet zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar wel slim meegedacht van Ritsuka. +
@hb355: door dingen uit te sluiten kun je ook tot een oplossing komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed meedenken inderdaad, maar niet echt een antwoord op de vraag. Eerder een reactie.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik antwoord met de informatie die beschikbaar is, en wat mijn idee is van een oplossing.