Kreeg mijn Samsung galaxy s3 kortsluiting?

Had de telefoon in mijn broek, er zat nog ongeveer 40% stroom in de accu. Ik voelde de telefoon trillen als teken dat hij uit ging, toen ik hem uit mijn broekzak haalde was hij erg warm en was de batterij leeg.

Wat kan dit geweest zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit is waarschijnlijk oververhitting. gaat hij nog aan? zo ja dan is het geen kortsluiting.
heb je zelf in de telefoon gezeten? (aan de bedrading geknoeid?) zo nee, dan is de kans op kortsluiting klein.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
graagedaan, het is idd raar dat je batterij helemaal leeg is.