Binnenkomende berichten verplaatst naar spam en geblokkeerd. wat moet ik hiermee?

Al eerder gebeld door spam nummer, 2uur later dit bericht in mn meldingen. Moet ik nog acties ondernemen of herft android dit al gedaan?

11 maanden geleden

Antwoorden (1)

Het is belangrijk om te controleren of de berichten die naar spam of geblokkeerd zijn verplaatst, daadwerkelijk spam of ongewenste berichten zijn. Als dit het geval is, kun je de berichten verwijderen. Als je twijfelt of het bericht legitiem is, kun je het bericht markeren als 'niet-spam' om te voorkomen dat het in de toekomst wordt geblokkeerd.
Bronnen:
4 maanden geleden