Op een iPhone kan je helaas geen contacten blokkeren.
In geval van gestalkt worden kan je contact opnemen met je provider, misschien kunnen die er iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt app in de app store dat je mensen kan blokkeren of die apps werken weet ik niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan alleen als je een gejailbreakte iPhone hebt, dan kun je via Cydia de app iBlacklist downloaden. In de gewone app store zijn wel apps te downloaden die beloven ook oproepen en smsjes te kunnen blokkeren, maar helaas werkt maar slechts een klein deel hiervan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon je contact verwijderen