Is het mogelijk om privé-nummers te blokkeren op een Android telefoon?

Is het mogelijk om op een android telefoon (samsung a14 ) standaard zgn prive nummers te blokkeren?

4 maanden geleden
LeonardN
4 maanden geleden
Dat kan, maar bedenk je goed dat allerlei (overheids)-instanties en bedrijven ook vaak bellen met een privénummer. Als je dus met smart zit te wachten op zo'n telefoontje dan kan dat dus bijzonder lang wachten worden.
Ritsuka
4 maanden geleden
Goed punt LeonardN

Antwoorden (1)

Ja je kan privénummers blokkeren.
(Dit wordt onder Android "onbekende nummers genoemd, wat een verkeerde indruk kan wekken 06-12345687 zal voor jou ook een onbekend nummer zijn, maar dat wordt niet bedoeld).

https://support.google.com/phoneapp/answer/6325463?hl=nl

Onbekende nummers blokkeren

Open de app Telefoon .
Tik op Meer Meer.
Tik op Instellingen en dan Geblokkeerde nummers.
Zet Onbekend aan.

Hiermee worden gesprekken van privé- of niet-geïdentificeerde nummers geblokkeerd. Je ontvangt nog steeds gesprekken van telefoonnummers die niet zijn opgeslagen in je contacten.
Toegevoegd op 30 januari 2024 01:57: bron
4 maanden geleden