hoe zet je muziek via windows media player op je mobiel?

ik heb een htc one en synchroniseren via htc sync werkt niet, ik reeg de tip om via media player te synchroniseren, maar als ik mijn mobiel aansluit, zegt het progamma nog steeds, "sluit een apparaat aan"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien niet helemaal een antwoord op je vraag maar waarom wil je software gebruiken om muziek op je telefoon te zetten?
Als je je telefoon aansluit op je pc dan kan je heel snel met verkenner je muziek vanaf je pc naar een mapje op je telefoon kopiëren (desnoods creëer je een mapje).
Als niet al je muziek informatie bevat over artiest, nummer etc dan kan je dat toevoegen met behulp van een programma als tagscanner.

Antwoorden (1)

Het makkelijkste is gewoon om je muziek via een app te downloaden via je telefoon zelf. Probeer het maar niet via Windows Media Player. Ook kan je muziek downloaden op je computer en het dan overzetten via een usb kabel naar je telefoon.
Succes!