Hoe moet je de Ios 4 of 5 voor Iphone 3gs downloaden?

dan bedoel ik simpel op de mobiel als dat kan als dat niet kan, willen jullie me dan uitleggen

Toegevoegd na 48 seconden:
uitlegge... hoe het op internet kan

Toegevoegd na 22 minuten:
ik zie nergens help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar itunes klik boven bij help, denk ik. nou een van de laatste kopjes. en klik dan op zoeken naar updates. da zal hij hem gaan installeren, suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je iphone wansluiten op de computer, itunes aanzetten/downloaden. Hierma zal itunes zelf gaan zoeken voor updates.