hoe krijg ik weer toegang tot mijn android telefoon?

ik ben mijn inloggevens , gebruikersnaam/ wachtwoord vergeten

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

U kunt een factory reset uitvoeren.
Hierdoor raakt u wel al uw opgeslagen gegevens kwijt.
Afhankelijk van uw type androidtoestel kunt u in het bootmenu komen om de factory reset uit te voeren.
Meer informatie per type toestel in bron.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeerd, kom dan in een menu in het chinees waar ik niet verder kom. Normaal kun je dan een reset uitvoeren. Het is een Zopo telefoon zp950
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht kunt u de volgende instructie uitproberen:
http://latestnewstech.com/latest-smartphones-in-india/free-ways-to-unlockrd-any-android-cell-phones.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is de manier om weer toegang te krijgen tot de telefoon