Weet iemand waar ik een blackberry bold 9780 kan kopen?

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een website waar ik voor zo'n 50 euro of minder een blackberry bold 9780 kan kopen en dan bedoel ik niet ebay of marktplaats want daar moet je bieden en dan word het meestal nog erg duur.

Kan iemand mij helpen ,alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee dat gaat je niet lukken voor 50 euro maar je kan hem wel ietsjes duurder kopen bij bvb vodafoon t mobiel of wat je zelf zij marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die vind je nooit van je leven zelfs niet over 3 jaar;). daar krijg je een curve nog niet voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken er maar niet op dat je voor 50€ een Blackberry hebt