Ja maar zet voor zekerheid wel je mobiele internet uit. Dan sta je niet voor onverwachte kosten

Toegevoegd na 51 seconden:
Note: Skype gebruik je dan via wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je hebt webmwalk dus, oké.
Maar voor zekerheid alleen doen met wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat met onbeperkt ,internet ?dan gratis ,pas op niet buiten nl .raad pleeg Tmobille .bel gratis nr de klanten service ,succes .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is dan gratis zolang je met een andere skype gebruiker belt. Weet wel dat het verboden is om skype te gebruiken via je web 'n walk abonnement. Je verbruikt gemiddeld ongeveer 70 mb per gesprek en als je veel belt ga je dus ver over het gemiddelde data verbruik heen en zal dat gaan opvallen.