welk type gsm is geschikt voor msn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Blackberry? Ik vind t maar niks die blackberrys maar vrienden van mij kunnen er razendsnel mee pingen en msnen

Blackberry, ik gebruik mn iPod touch, je kan ook iPhone gebruiken. Samsungs zijn volgens mij ook mogelijk. Suc6!

LG KS360 (of LG GT360) en IPhone Zijn mijn lievelings

BB,iPhone,Samsung Galaxy S,HTC modellen,er zijn best aardig wat telefoons waar je goed mee kan msnen

Blackberry, iphone, htc alle smartphones tegenwoordig.

alcatel ot 799

een iets breder antwoodt: smartphones telefoons die een app store hebben zoals: nokia: ovi store android: android market iphone: app store bb: app world de meeste app stores hebben wel en app ebuddy. daarmee kan je inloggen op bijna alle social media: MSN, Yahoo, Gtalk, Facebook, ICQ, MySpace en AIM.

Ik msn, hyve,youtube,facebook, myspace en doe alles wat ik op de pc ook kan met een Samsung Galaxy S

Bronnen:
Ervaring

Conclusie: Met elke smartphone die kan multitasken.

ik vind zelf een telefoon met qwerty toetsenbord

Als de telefoon op internet kan, en dan ook nog iets kan downloaden, dan zijn deze telefoons geschikt voor msn. Ik zal je de waslijst met telefoons besparen, aangezien de meeste telefoons van tegenwoordig allemaal het internet op kunnen én iets kunnen downloaden. En dan hoeven ze niet eens een smartphone te zijn.

Android (HTC, Samsung, LG enz. Blacberry Iphone Nokia ik heb zelf een HTC mijn zus een Iphone me andere zus een Samsung Galaxy S ze waren allemaal top! Maar mijn neef nichten hebben bijna allemaal een Blackberry en ik zag dat het bij de blackberry minder snel en goed werkt. en pingen is echt niet razendsnel zoals in reclames en mensen dat gezegt word

Op heel veel telefoons kun je msnen, Iedereen die hier Blackberry's afkraakt omdat ze zogenaamd sloom zijn, Hebben het over de Curve rage.. Iedereen koopt deze telefoon omdat hij heel goedkoop is ;). Als je voor een blackberry gaat, Neem een Curve (9300) een Bold(9780) of een Torch ;). Enkele andere goeie telefoons zijn Telefoons die op Android werken ;). Erg snel en goed in multitasking . Voor persoonlijk advies kun je mij mailen

Bronnen:
Allemaal uit eigen ervaring.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100