Blackberry? Ik vind t maar niks die blackberrys maar vrienden van mij kunnen er razendsnel mee pingen en msnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
razendsnel? blackberrys zijn echt sloom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ wow,
Het ligt er natuurlijk aan welke soort Blackberry je neemt. De eerste kunnen inderdaad wat sloom zijn, maar de nieuwste zullen behoorlijk snel zijn. Als het om typen gaat: je went er wel aan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb het hier ook meer over het typen, als je dr aan went gaat dat erg snel
Blackberry, ik gebruik mn iPod touch, je kan ook iPhone gebruiken. Samsungs zijn volgens mij ook mogelijk. Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LG KS360 (of LG GT360) en
IPhone
Zijn mijn lievelings
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BB,iPhone,Samsung Galaxy S,HTC modellen,er zijn best aardig wat telefoons waar je goed mee kan msnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry, iphone, htc alle smartphones tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alcatel ot 799
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een iets breder antwoodt:

smartphones
telefoons die een app store hebben zoals:

nokia: ovi store
android: android market
iphone: app store
bb: app world

de meeste app stores hebben wel en app ebuddy.
daarmee kan je inloggen op bijna alle social media:
MSN, Yahoo, Gtalk, Facebook, ICQ, MySpace en AIM.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
> +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord, t heeft niet echt zin om alle smartphones op te gaan noemen
Ik msn, hyve,youtube,facebook, myspace en doe alles wat ik op de pc ook kan met een Samsung Galaxy S
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conclusie: Met elke smartphone die kan multitasken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind zelf een telefoon met qwerty toetsenbord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de telefoon op internet kan, en dan ook nog iets kan downloaden, dan zijn deze telefoons geschikt voor msn.

Ik zal je de waslijst met telefoons besparen, aangezien de meeste telefoons van tegenwoordig allemaal het internet op kunnen én iets kunnen downloaden. En dan hoeven ze niet eens een smartphone te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Android (HTC, Samsung, LG enz.
Blacberry
Iphone
Nokia

ik heb zelf een HTC mijn zus een Iphone me andere zus een Samsung Galaxy S ze waren allemaal top!
Maar mijn neef nichten hebben bijna allemaal een Blackberry en ik zag dat het bij de blackberry minder snel en goed werkt. en pingen is echt niet razendsnel zoals in reclames en mensen dat gezegt word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op heel veel telefoons kun je msnen, Iedereen die hier Blackberry's afkraakt omdat ze zogenaamd sloom zijn, Hebben het over de Curve rage.. Iedereen koopt deze telefoon omdat hij heel goedkoop is ;). Als je voor een blackberry gaat, Neem een Curve (9300) een Bold(9780) of een Torch ;).

Enkele andere goeie telefoons zijn Telefoons die op Android werken ;). Erg snel en goed in multitasking .
Voor persoonlijk advies kun je mij mailen