wat gebeurt er als ik een telefoon kies bij het verlengen van mijn abonnement die op dat moment is uitverkocht?

in mei komt er (misschien, nog niet zeker) een telefoon die ik wil.
waarschijnlijk zullen veel mensen van te voren reserveren.
en dan als ie op is?
kan ik die telefoon dan wel kiezen dat ik 'm dan later krijg?

Toegevoegd na 13 minuten:
in mei mag ik mijn abonnement verlengen bij telfort

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de meeste telecomproviders is dat niet zo moeilijk. Je gaat je abonnement verlengen, dus je blijft gewoon klant. Wél zorg je dat je op de nieuwe contract overeenkomst hebt staan dat je nieuwe telefoon je wordt nageleverd zodra er weer voldoende voorraad is.

Ik zou een belletje naar de klantenservice van Telfort eraan wagen, maar ik ga er vanuit dat ze je daar precies hetzelfde zullen zeggen. Immers, je mag je abonnement nu ook opzeggen, en naar de concurrent gaan die misschien dikke voorraden heeft liggen van het door jou gewenste toestel. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt af van bij wie je de telefoon hebt besteld of gaat bestellen en ook vanaf welke datum je abonnement wordt verlengd. Kort geleden heb ik via de telecomprovider navraag gedaan naar het moment waarop een bepaald nieuw toestel kan worden geleverd. Op het moment dat dit mogelijk was kon ik die krijgen, omdat dit moment viel in de periode waarover mijn abonnement verlengbaar was. Dus even kijken welke mogelijkheden het zijn.