Ik heb een Apple ID account maar ik moet 'm verifiëren. Waar kan ik mijn Apple email checken?

Ik moet mijn Apple Id verifiëren om een app te downloaden, ik heb al een e-mail ontvangen. Maar waar kan ik mijn Apple e-mail checken? ik kan namelijk niet inloggen op hotmail.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Als jij bij het aanmaken van je Apple ID je hotmail-adres hebt ingevoerd, zul je toch daar op moeten inloggen om de verificatie mail te checken. Zo niet, check dan het mailadres die je wel hebt ingevult, als je dit niet meer weet, raad ik je aan een nieuw Apple ID aan te maken met een e-mail adres waar je wel op in kan loggen.