Knoppen van iPod hun functies zijn veranderd, wat te doen?

Ik heb een iPod touch 3e gen (jailbreak) en elke keer als ik het scherm uitschakel, gaat het volume 1tje harder. Hetzelfde is bij de volumeknop, als ik hem 1 tandje harder zet valt het scherm uit. Ze hebben dus dubbele functies en dat is erg vervelend. Ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals Apps uninstallen maar niets. Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen, als het goed is moet je het daar ergens kunnen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar gezocht (eerder al) maar kan niets vinden over knoppen instellen (wat ik vreemd vind aangezien ik ook dacht daar wat t e kunnen vinden) een preciezere omschrijving van waar ik het kan vinden zou pretig zijn ;)
Heb je activator geinstaleerd? Zo ja dan kan je in instellingen bij het tabje activator de instllingen wijzigen van je knoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ja maar krijg het nog niet gefixed -.-