Hoe krijg ik het normale icoontje van deze app(zie foto) op de android?

Dit icoontje heeft vreemd genoeg niet de afbeelding die hij hebben moet.

Toegevoegd na 22 minuten:
EDIT: VERWIJDEREN HEEFT NIET GEHOLPEN!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verwijder de app eens en installeer hem daarna opnieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je de app opnieuw downloaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook wel eens last van, vziw is het een tijdelijk probleem als de app het icoontje niet kan downloaden. op nieuw installeren helpt dus niet, begrijp ik,
Probeer anders het programma te openen, of op een manier de internetverbinding te resetten (switch van 3g naar wifi of anders om, airplane mode aan en uit zetten, telefoon opnieuw opstarten of gewoon geduld.)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohh, dat heb ik ook weleens, opnieuw opstarten? En anders moet je de sd kaart ontkoppelen en dan weer aankoppelen. SUCCES!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is er een soort van storing. De enige manier is afwachten totdat de ''storing'' Voorbij is..