Hoe kan ik internetten op mijn bb curve 8520 via wifi?

Hallo ik wil graag internetten op mijn blackberry curve via wifi thuis. Ik heb al mijn wifi ingesteld maar hij is beveiligd maar ik heb geen code hoeven te invoeren. Nu staat er wel wifi maar ik internet via gprs(het kost me te veel beltegoed;-( ) Maar als ik naar wifi ga staat er: voeg deze pin toe aan uw draadloos toegangspunt: 79463445. restererende tijd: 5min en bij nul staat mislukt! help alsjeblieft ik kan niets via internet.

ps ik heb bij t-mobile 3maanden gratis internet en pingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u het scherm in beeld krijgt waarop staat 'voeg ... toe aan uw toegangspunt,' druk dan op annuleren. Als het goed is zal de beveiligingscode worden overgeslagen en zal de Blackberry verbinding maken met je thuisnetwerk.