Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaat mijn WIFI niet aan op mijn blackberry curve 8520 ?

Mijn WIFI gaat niet aan op mijn blackberry curve 8520. Een aantal weken/maanden geleden deed mijn WIFI het wel gewoon. Als ik naar verbindingen beheren ga en op Wi-Fi klik, gebeurt er niks. Als ik naar Wi-Fi netwerk instellen ga, daarna op Netwerken zoeken klik vraagt ie of ik mijn WIFI aan wil zetten, dus ik kies Wi-Fi inschakelen. Ik wacht een aantal seconden en dan krijg ik een schermpje met 'Kan Wi-Fi niet inschakelen' te zien. Kan iemand mij hier misschien mee helpen ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Helaas heb je bij Blackberry een soort abonnement van de BB jonges in de VS nodig om WiFi te kunnen gebruiken. Kost dus geld per maand. Ik hoorde dit toevallig vanavond van mijn zoon die ook via WIFI probeerde Apps te downloaden en later bemerkte dat zijn beltegoed aardig gekelderd was.
Vraag dus jouw provider hoe te handelen. Hij was 10 euro per maand kwijt voor de WiFI MOGELIJKHEID.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding