Je kunt de telefoon verbinden met het bijgeleverde usb-kabeltje, dan kun je via start(op je pc) naar "deze computer of Computer" daar zie je als het goed is iets staan van"GT I9000", daar kun je muziek naartoe kopieren en terugvinden in de logische map muziek.

MvanR
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet of dit bij een Samsung Galaxy is maar,
bij mij ( ik heb ook samsung ) als ik zegmaar op me muziek ''sta''. heb je opties en dan scroll ik naar beneden en daar staat verplaatsen - daar klik ik op - vervolgens komt er een venstertje met ; Geheugenkaart telefoon. En dan klik ik aan wat nodig is. en klaar.
Ik hoop dat je er wat mee kunt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn telefoon doe ik gewoon het geheugenkaartje in de computer en dat kopieer ik de muziek en plak ik ze op het geheugenkaartje