Hey ik heb een nokia N97 en de USB is kapot en TouchScreen doet het niet goed wat nu? Lees beschrijving.

Ik heb een N97 Mini en mijn usb doet het niet meer en mijn TouchScreen doet het ook niet toetsenbord doet wel gewoon normaal maar ik ben nu opzoek naar iemand die mij professionele hulp kan bieden Ik wil er gerust tussen de 50 en 60 euro voor betalen er staat namelijk erg veel belangrijke data op Ook via BlueTooth werkt het niet goed ik heb het met bluetooth geprobeerd via een Blackberry curve 8520 een Samsung een HP Mini laptop en Een Dell laptop de serienummers van de laptops weet ik niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt in dat toestel een micro SD kaart in stoppen. Dan kan je de belangrijkste gegevens daarop zetten. Dan met het kaart en een kaartlezer naar de computer om ze over te halen.

Ook kan je met je toestel wellicht naar een GSM-shop gaan. Je weet wel, waar ze ook je toestel kunnen unlocken.

Maar mijn ervaring met dit type toestel is, dat hij enorm traag wordt als er veel gegevens op staan. Dus email, contactpersonen, sms, agendapunten, enz.
Wellicht moet je het een en ander gaan opschonen.

Na een jaar had ik er schoon genoeg van en heb hem weggedaan. Ik kon er amper 30 contactpersonen op kwijt, zonder dat hij enorm traag werd. Ik wilde er eigenlijk mijn hele database in kwijt van 500 contacten.