Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een pc-tablet vinden/kopen?

Ik wil graag zo een tablet dat je hem ergens in kan klikken en dan is het een laptop.
Daarmee bedoel ik niet zo een toetsen bortje dat de tablet er heel los van zit, maar zeg maar als een echte laptop men scherm en toetsenbord. (zie foto)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou eerst het specifieke type opzoeken dat je wilt hebben op sites van bekende electronica winkels, of op de site van de fabrikanten zelf. En dan op tweakers.net kijken welke zaak hem het goedkoopste aanbiedt. Scheelt bijna altijd enkele tientjes.

Toegevoegd na 46 seconden:
En als je tweedehands geen probleem vind, ook even op marktplaats kijken. Daar zijn vaak mensen die hem na een paar maanden al weg doen zonder dat er iets aan mankeert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar hoe kan ik een specifiek type opzoeken als ik niet weet waarop ik moet zoeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je weet toch wat je zoekt? Je wilt een tablet die je in een laptop kunt veranderen. Je kunt dus zoeken op "convertible tablet" of "laptop tablet". Genoeg resultaten.
Afhankelijk van waar je je tablet voor wilt gaan gebruiken kun je dan op specificaties gaan zoeken die het beste bij je passen.

Andere antwoorden (1)

dit is oa te koop bij grote zaken als Mediamarkt en Saturn.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding