??? Als ik whatsapp wil openen op mijn blackberry staat er eerst een tijdje: "WhatsApp v2.6.4130 is aan het initialiseren..." -zie verdere uitleg

En dan komt er een vinkje in de vakjes van: Opstarten_fase1, Opstarten_fase2 en TCP/BIS_fase3 en dan bij het 4e vakje: Waar registreren staat, blijft hij bezig met laden.. en na een langere tijd staat er dat er teveel registratie fouten zijn. Wat kan ik doen?! Zit nu al een aantal weken zonder Whatsapp en opnieuw downloaden en mijn blackberry rebooten helpt niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (2)

Stap 1: delete het!
Stap 2: download t opnieuwe
Stap 3: open het niet!!!!
Stap 4: haal de baterije eruit en doe ze er weer in
Stap 5: je kan zien dat het opstarten lang duurt! Dat is goed!
Stap 6: open whatsapps
Stap 7: het werkt :'D
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar heb dit al meerdere keren gedaan en helpt helaas niet..
1. Misschien heb je bij het registeren van Whatsapp het verkeerde nummer ingevoerd, dan doet hij het inderdaad niet.
2. Whatsapp heeft vaak bugs, om de maand zijn en wel minstens 2 dagen dat whatsapp het niet op je blackberry, nou ja.. niet de heledag, maar dit is een VEEL voorkomend probleem.
3. Verweider Whatsapp en download het opnieuw.
4. Upgrade naar de laatste versie.