Mijn Whatsapp loopt telkens vast sinds update, hoe kan dit?

Sinds de laatste update van ongeveer een week geleden doet mijn whatsapp het niet meer goed, telkens als ik hem aanklik wordt het scherm zwart (na een paar min doet hij het dan weer, maar als ik dan op iets klik gebeurt er weer hetzelfde enz.). Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar ik heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna als eerste whatsapp weer gedownload, maar weer precies hetzelfde. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast Bedankt! P.S Ik heb een Samsung Galaxy Y

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.6K

Het beste antwoord

Misschien lukt het met onderstaande link. Zie bronvermelding.
Daarmee heb ik hetzelfde probleem kunnen verhelpen. Ik heb 'm ontvangen van de Whatsapp helpdesk, dus hij is betrouwbaar :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord van jouw heeft gedeeltelijk geholpen, ik moest namelijk eerst w'app er even afgooien, vervolgens even op je sd kaart kijken (of misschien bij andere mensen op hun telefoongeheugen), en daar het mapje waar whatsapp even wissen (zodat alle resten die w'app achterlaat gewist zijn) daarna w'app opnieuw installeren via de playstore of via jouw link en w'app is weer zoals ie hoort!

Andere antwoorden (1)

Whatsapp is slechts 1 jaar gratis. Daarna moet je het aankopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet altijd waar. Ik gebruik het al ruim 1½ jaar en ik heb nog nooit hoeven betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die min is niet van mij! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt ik gebruik hem nu ook al langer dan een jaar en hij doet het nog steeds (of ja hij doet het nou weer ;) )