Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werkt Whatsapp ? Ik krijg 's nachts berichten binnen die uren eerder verzonden zijn. Krijg ik geen mooi rood rondje in beeld?

Whats up met Whatsapp ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Apps
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat gebeurt vaak bij telefoons die eigenlijk niet geschikt zijn voor WhatsApp en komt soms ook voor als je je telefoon via wifi verbonden hebt. Sommige routers kunnen een conflict veroorzaken met WhatsApp en Blackberry ping waardoor berichten vaak pas uren later ontvangen worden en het vaak ook langer duurt voor een bericht wordt verzonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom heb ik dan mijn code nog niet binnen
Heeft niks te maken met of je telefoon wel of niet geschikt is voor whatsapp,ik heb een iPhone en gebruik whatsapp en het ligt gewoon aan de app zelf en de verbinding,het komt ook vaak voor dat er voldoende verbinding is maar toch verstuurd ie de berichten niet,ik start mn iPhone dan opnieuw op en dan werkt het weer.
Ik hoor ook mensen die met android toestellen hetzelfde hebben en ook mensen met BB's.
Het is en blijft internet waarmee je werkt dus nooit superstabiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding