Wat zijn de voor- en nadelen van en verschillen tussen Disneyland en Walt Disney Studio's?

Bijvoorbeeld verschil qua attracties (met voorbeelden), sfeer, drukte, rondlopende Disneykarakters. Wij zijn twee meisjes van 14 en 16 en willen graag zowel heftige attracties als de echte Disneyfilmsfeer. Ook zouden we graag op de foto willen met de Disneyvillians, waar kom je die het snelst tegen (in de zomer)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (1)

Het hangt er van af hoe lang je gaat. Ik neem even aan dat je naar Disneyland Parijs wil? Als je maar één dag hebt, zou ik voor Disneyland gaan, want daar hangt de echte Disney-sfeer die jullie zoeken. De Walt Disney Studios geven meer een blik achter de schermen en wat minder attracties, hoewel daar ook Disneyfiguren rondlopen.

Ga je meerdere dagen, dan zou ik jullie een combiticket (2 Park ticket) aanraden. Ik heb een linkje naar de prijslijst bijgesloten.

Welke Disneykarakters er zijn om mee op de foto te gaan, en waar ze staan, kun je zien in het tweede linkje hieronder. Het schema wordt blijkbaar kort vantevoren bekend gemaakt, dus kijk kort voor vertrek op de site.

Veel plezier!