hallo,Ik ben 13 jaar, en train om de 2 dagen me buikspieren, met crunches etc , kan dit je groei belemmeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan je groei niet belemmeren, maar of het nu heel gezond is... Het ziet er trouwens ook een beetje raar uit als je alleen buikspieren hebt. Het beste kan je gewoon om de 2 dagen/om de 3 dagen 3 sets van 20 keer buikspieren doen, maar dit is natuurlijk niet aan te raden bij jouw leeftijd.

Antwoorden (3)

Nee. Je bent gewoon goed bezig! Maar niet overdrijven hè?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee in principe niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is alleen maar goed, als het maar niet te gek word.
als je dit elke dag zou doen raak je er aan gewent en drek wil je niks anders meer en dan kan dat effect hebben op je lichaam, stel je stopt dan kan je erg ziek worden of je weerstand omlaag gaan, dus niet overdrijven en lekker door blijven doen!