ik zoek nieuwe nike airmax met een panterprintje en een roze randje er boven weet iemand misschien waar ik die kan vinden ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ik ben bang dat we je niet kunnen helpen. Deze is momenteel nergens te koop en als je het bij een aantal winkels gaat vragen, dan zou ik vragen naar de 'zwarte Leopard Pack'. Hier staan ze namelijk bekend om in de schoenenwereld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op marktplaats staat ook wel hrt een en ander
Zal ik je dan blij maken?
Zo iets als dit?

Ja dat kan je kopen in NL.
Je gaat naar de website van nike:
http://store.nike.com/nl/en_gb/pw/womens-nikeid-shoes/1k9Z7ptZbrk
Let op want in Internetexplorer doet hij het niet zo goed
(tenminste bij mij op het werk)

Scroll een stukje naar beneden totdat je een lelijke groene schoen ziet met panterprint. Klik daarop en nadat de site geladen is, kan je de schoen helemaal aanpassen aan jouw design.

Kosten €180 incl bezorgen, 43 dagen wachttijd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Foto bijvoegen gaat niet stomme site, altijd wat hier.
Foto:
http://www.home.zonnet.nl/voldemort22/panternike.JPG