Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als Nederland wint van Italie,wie treft het dan in de halve finale?

heel misschien paraquay maar die kans is zo klein

Toegevoegd na 1 minuut:
en daarvoor in de kwart finale?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de 8e finale Paraguay of Italie, kwartfinale zou het zomaar Spanje of Brazilie kunnen zijn, De halve finale zou het zomaar Argentinie kunnen zijn.
De finale zou Duitsland-Nederland kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wie zegt er dat Nederland tegen Italia gaat spelen? Maar mocht het zo zijn en we winnen, dan denk ik dat we de volgende wedstrijd tegen Spanje of Portugal moeten spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben op internet een keer een schema tegengekomen waarin staat wanneer welk land uitgeschakeld wordt, als je kijkt naar hoe goed elk land is. Nederland wordt er dan in de kwartfinale uitgeknikkerd door Brazilië. Geen idee meer waar dat 'schema' staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kunnen alle vier de landen van groep F nog in aanmerking komen als tegenstander van oranje.
Ik gok er echter ook op dat het Italie gaat worden.

Aangezien Brazilie hoogstwaarschijnlijk groepswinnaar gaat worden (tenzij ze verliezen tegen Portugal), mag Brazilië het opnemen tegen waarschijnlijk Spanje of Chili. Ik ga ervanuit dat hen dat lukt. Dan krijgt Oranje dus Brazilie in de kwartfinale.

Mochten we dat overleven, dan zie ik Duitsland of Urugay wel in aanmerking komen als kandidaat tegenstander voor de halve finale en mochten we dat overleven, dan blijf ik Argentinië als kandidaat zien voor de finale.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog niet te zeggen. Het is zelfs niet zeker dat Nederland tegen Italië moet. Daarna moet nog eerst de kwartfinale worden gespeeld en daarna komt pas de halve finale.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding