Ik wil vuurwerk bestellen bij Intratuin moet ik uit gaan van de foto of van de beschrijving?

Ik ben van plan om het 'Family Pakket' te kopen.
Maar in de beschrijving staat dat er dat en datin zit , maar op de foto staat iets anders dan in de beschrijving.
kijk foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (5)

Dat wat er in de beschrijving staat zit er als het goed is altijd in. Meestal zetten ze niet alles in de beschrijving want dan wordt het een te lang verhaal.
Dus je kan verwachten dat er nog wat meer kleine dingen bij zitten die niet in de beschrijving staan maar wel op het plaatje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet altijd uitgaan van de beschrijving. Omdat plaatjes verkeerd geplaatst kunnen worden. Of je heb meerdere soorten familie pakketten en dan kiezen ze vaak de zelfde foto. Wil je het zeker weten kan je ze mailen. Of echt gaan bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beschrijving zou moeten kloppen met wat je geleverd krijgt. Let er wel op dat je minimaal 15 euro moet besteden voordat je bestelling afgerekend kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kom je alleen achter als je even met intratuin belt, er kan iets fout zijn gegaan met de foto of er kan iets fout zijn gegaan met de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit pakket jaren geleden gehad, en er zitten inderdaad wondertollen in, cakes (fonteinen in dit geval), romeinse kaarsen en hapiness (fonteintjes).

Het plaatje komt gewoon overeen met de beschrijving.