Ik zoek informatie over een rubberen smeervloer voor een buiten-speelplaats op een kinderdagverblijf. Zie uitleg.

Voor ons kinderdagverblijf ben ik op zoek naar informatie over een rubberen smeervloer voor buiten. De huidige speelplaats is voorzien van een laag asfalt. Deze is bijna helemaal versleten, en is helemaal ruw door het zeer intensieve gebruik. Tijd voor een nieuw speelveld dus!

De buitenspeelplaats heeft een oppervlakte van ca. 100m2. Het zou mooi zijn als er een motief van een racebaan/atletiekbaan in gemaakt zou kunnen worden.

Informatie over de prijs per m2, voorbereiding, montage, onderhoud, mogelijkheden en alles meer is welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

http://users.skynet.be/bs712776/rubber_gietvloer.htm

http://www.worldproductspecials.nl/page2/page2.html

http://www.speeltoestellen.nl/index.php?id=rubbergietvloeren

alvast iets, er is oneindig veel over te vinden met rubbergietvloeren googlen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt. De zoekterm rubberGIETvloeren, is een goede tip. +1

Andere antwoorden (3)

ja, zo'n autobaantje lijkt me super-leuk voor die spruitjes! dan kunnen ze met hun auto'tjes het verkeer nabootsen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze verkopen bij Gamma, Practis en dergelijke doe het zelf bouwmarkten vaak grote rubberen tegels in diverse kleuren. Worden vaak voor een terras of voor onder schommels e.d. gebruikt. Kijk eens op hun sites voor de prijzen en het assortiment. Kan ook zijn dat het een zomerartikel is en dan vooral ingekocht wordt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken.
Echter is het niet helemaal wat ik zoek. Een rubberen smeervloer is een egale rubberen vloer die vaak ook in speeltuinen gelegd wordt.
Losse tegels zijn te gevaarlijk voor de kinderen. Het moet kids proof zijn!
Kunstof gietvloeren zijn er vanaf ca €80 per m² ook voor intensief gebruik,ik denk dat je beter rubbere tegels op de speelplekken waar de valkans groot is kunt leggen en de rest opknappen.