Mag je volgend jaar (2012) weer meelopen met het nummer dat je vorig jaar (2010) kreeg bij de Nijmeegse avond vierdaagse?

Een vriendin van mij heeft vorig jaar meegelopen met de Nijmeegse avondvierdaagse. Dit jaar had ze geen leuk gezelschap en heeft overgeslagen. Mag zij volgend jaar weer met haar eigen nummer dat ze dus vorig jaar kreeg, meelopen met de vierdaagse, of moet ze dan weer opnieuw worden uitgeloot?

Toegevoegd na 13 minuten:
Euhm... vierdaagse van Nijmegen!
Kwartje is gevallen Moolkeesje :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Natuurlijk mag dat niet, het nummer zal dan niet bij haar inschrijving meer horen. Ook zal het nummer dan dubbel voorkomen.

Toegevoegd na 21 minuten:
http://www.4daagse.nl/nl/deelnemen/inschrijven.html

De inschrijving voor de 95ste Vierdaagse is sinds 8 april gesloten. Als u niet staat ingeschreven is deelnemen aan de Vierdaagse dit jaar niet meer mogelijk.

Dus dat lijkt me vrij duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
avondvierdaagse!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je nummer vervalt wel... dat dacht ik al, maar zij gelooft dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat dan, ga je foutjes verbeteren??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je vriendin een beetje apart dan? Het is toch zo logisch als ik weet niet wat dat je niet met oude nummers kan werken. Mijn Pinkpop kaartje van dit jaar werkt volgend jaar ook niet meer, mijn bandje ook niet, die zal een andere kleur hebben. Wat nu als ik met mijn 5 jaar oude en mijn vader met zijn 3 jaar oude nummer komt lopen we straks met tig keer hetzelfde nummer rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je je hebt ingeschreven voor de vierdaagse, en je hebt hem uitgelopen, je schrijft je vervolgens een jaar later weer in, dan wordt je niet meer uitgeloot en is je nummer weer geldig, dan mag je wederom meelopen aan de vierdaagse. Mijn vraag was dus of dat ook nog geldt als je de vierdaagse een jaar overslaat en het jaar erop weer mee wil lopen, of dat nummer dan nog steeds je nummer is, of dat het is komen te vervallen. Zo'n rare vraag is dat niet. Dus als mensen ieder jaar hebben meegelopen, en ze schrijven zich weer in, dan kunnen ze met hun eigen nummer zo weer meelopen, ben je gegarandeerd van een plek in de meute.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ok,weet er echt niks van maar heb dit kunnen vinden: http://www.4daagse.nl/nl/deelnemen/loting/62-deelnemen-reglementen-limitering.html Er wordt daar constant over de 94ste vierdaagse gesproken dus ik ga er vanuit dat je vriendin toch echt niet officieel mee mag lopen. 6. Tot de inschrijving in de eerste periode is toegelaten: degene die de 94ste Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen met succes heeft volbracht;
Bij de avondvierdaagse in Nijmegen, als die überhaupt bestaat is geen loting, dus die vraag gaat niet op. Daarbij zul je je bij elke vierdaagse avond of dag, je elke keer opnieuw moeten aanmelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb je niet goed, er is wel degelijk een loting.
Vorig jaar hebben ze zich met een groep van 8 personen ingeschreven, en alleen die vriendin en haar zwager mochten meelopen omdat die waren uitgeloot. Vorig jaar heeft ze 40 km uitgelopen 4 dagen, en een medaille gekregen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat om de AVONDvierdaagse!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het net door... maar goed, bedoel dus de vierdaagse....
Als je hem al een keer reglementair hebt uitgelopen hoef je niet te loten. Je moet je wel op tijd opgeven (dat kan vanaf januari).

Je deelnemersnummer blijft inderdaad hetzelfde - het is ook gekoppeld aan je persoonlijke pagina op de 4daagse-website