ben bezig met een picknick setje samen te stellen. heb al plastic borden en bestek en kleed. wat hoort er nog meer bij?

of is handig te hebben (en mee te sjouwen!)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

Natuurlijk heb je ook glazen (plastic)nodig, servetjes, en een flesopener. Eventueel een plankje om stokbrood op te snijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekers voor het drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afvalzak om naderhand geen troep achter te laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan complete koffertjes of manden kopen waar alles keurig in verdeeld is. Zoals borden, bekers, bestek, schenkkan of thermoskan, peper en zoutvaatjes, kleed.
Handig om zo mee te nemen, dus alleen nog alle lekkers waar je van wilt smullen op je picknik. Ook handig om een koelbox mee te nemen voor een koele drank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thermosfles, koelkas/elementen, servetten, natte doekjes, openers, parasol en natuurlijk een vochtafwerend kleed om op te zitten.

Verder al het lekker dat bij een picknick hoort! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Xenos verkopen ze een soort borden met daaroverheen een deksel met gaas. Daar kan je bijvoorbeeld fruit op leggen, zonder dat er vliegjes e.d. bij komen. Wat ook leuk is, is van die dekseltjes die je op blikjes drinken doet, zodat je ze af kunt sluiten en er geen wesp in je blikje fris zit. Een koelboxje misschien? En natuurlijk al het bovenstaande :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plastic potjes om eten in te doen.
Koelelementen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat er nog bij hoort voor een picknick, is een gezellige plek
en nog wat mensen