De eerste keer met de camper naar Oostenrijk. Als je weg rijd van je plek. Ben je deze dan kwijt, kun je die reserveren als je s avonds terug komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Als jij naar een camping gaat en je huurt daar een plaats voor meerdere dagen en je gaat een dag later met je camper op pad, dan is die plek als je terugkomt nog steeds van jou en kun je de camper er dus gewoon weer neerzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wisselt per camping. Op sommige campings kun je zelf je plek kiezen en dan neem je een lege. Daar zou dat dus kunnen gebeuren. Meestal is dat niet zo en huur je een plek voor een bepaalde periode en dan is hij nog leeg als je terug komt.
Net wat Cath, zegt, de plek blijft de gereserveerde tijd van jou. Maar op veel campings zeggen campingbazen tegen nieuw aangekomen gasten: "Zoekt u maar een plaats uit, en laat mij weten welke u heeft gekozen."
Niet iedereen vertelt erbij waar campers staan.
Als je een dag weg bent met de camper, zien nieuwe gasten niet dat die plek gereserveerd is voor jouw camper, en heb je kans dat men zich daar gaat installeren.
Daarom is het zinvol om bij tijdelijk vertrek je meubilair neer te zetten, om zo aan te duiden dat die plek niet vrij is maar gereserveerd voor jouw camper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik deed om toch mijn plaats toch ALS bezet aan te geven ,een was lijn rondom ,een gekleurd touwtje lintje .wat al gezegd indien je terug komt ,kan het zijn dat er net een bungalow tent op je plaats staat ,met bijna onverstaanbare mensen die zeggen we mochten een plaatje uitzoeken ,ga dan maar je verhaal halen !!ook al hebje het aan de receptie je plaats en terug komst geregistreerd . Hang evt aan de waslijn een paar papiertjes met bezet in 3 talen .prettige vakantie !