Kun je nu nog wedstrijd inhalen?

Ik speel met mij team in de 2de klasse. We spelen met 3 teams om het kampioenschap. Maar we moeten alle 3 nog een wedstrijd inhalen. De wedstrijd van ons is al gepland. En als we die winnen staan we eerste. Maar op voetbal.nl staan de wedstrijden van de andere twee teams niet ingepland.

Kunnen zij die nog inplannen en spelen of is er een deadline vanuit de KNVB dat je daarna geen wedstrijden meer mag plannen?

Want anders zijn we gewoon kampioen als we winnen!!

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Soms worden deze wedstrijden gespeeld op een datum/tijdstip die onderling tussen de clubs is afgesproken. Hierdoor is voetbal.nl vaak niet up-to-date en worden de wedstrijden alsnog gespeeld en zullen de uitslagen er ook vanzelf op staan. Bij ons ging het nieuws over andere wedstrijden al van mond tot mond in de regio. Dat hoeft bij jullie niet het geval te zijn uiteraard.

Win in ieder geval die wedstrijd dat is het enige wat je kunt doen dan zie je het vanzelf :) Succes!