Hoeveel strafschoppen heeft Ajax dit seizoen in de Eredivisie tegengekregen?

Vraag spreekt voor zich.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Antwoorden (3)

9 voor en 1 tegen.
Het gaat alleen over de Eredivisie niet het seizoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Jij hebt gelijk, ik had niet goed gekeken op die pagina.
Ik heb mijn foute antwoord weggehaald. +1
Ajax kreeg één strafschop tegen. Op 14 maart scoorde Balázs Dzsudzsák de enige treffer in de wedstrijd Ajax-PSV (4-1).

Toegevoegd na 1 minuut:
De enige treffer van PSV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veels te weinig,Ajax hebt altijd de scheidsrechter tegen de laaste 6 jaar,zie de wedstrijd tegen Feyenoord waar Suarez heel onterecht geen penalty kreeg,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag gaat over hoeveel strafschoppen Ajax TEGEN kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt roto,mijn antwoord is gebaseerd wat hij werkelijk bedoeld,zijn achterliggende gedachte snap je