Verpesten de Duitsers het voetbal gevoel met die octopus?

Want ik vind het beter dat ze de beelden van die octopus pas na een wedstrijd uitzenden, want dit kan de moed van spelers beïnvloeden. Ook bewijs het niks, er is gewoon iedere keer 50% kans dat ie het goed heeft. Ze zouden als ze echt iets willen aantonen, dezelfde test meer dan 3 keer uit moeten voeren en iedere keer de vlaggen omdraaien. Want een octopus zoiets laten doen is net als gewoon een briefje uit een hoed trekken, klink klare onzin dus...

Toegevoegd na 8 minuten:
Zoals de Duitsers zelf, ze blameren die octopus voor hun verlies...

Toegevoegd na 13 minuten:
Er zijn ook trouwens nog andere mediums die van alles beweren, maar het is gewoon onzin, je hebt gewoon 50% kans per wedstrijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (7)

Als die duitsers er in geloven, waarom speelden zij dan nog de halve finale.
Allemaal onzin dus.

Toegevoegd na 29 minuten:
Laat die duitsers maar lekker geloven in die inktvis,
wij geloven in de ned. leeuw, en die gaat zondag brullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk geval zullen de Nederlandse elftalspelers zich niets aantrekken van een Duitse inktvis!!
Dus er is geen enkele invloed hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor.
Het is toch heerlijk voor de 'verwerking' dat ze zich nog een beetje aan die octopus kunnen 'vasthouden'.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fabels. En trouwens voor degene wie er een minder goed gevoel door krijgen: De inktvis heeft het ook weleens mis. Hij heeft al eerder een finale verkeerd voorspelt. Er is trouwens een parkiet die heeft voorspelt dat Nederland zal winnen en een varken had ook eerst de Nederlandse vlag gekozen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals in diverse interviews sommige spelers al aangaven blij te zijn dat ze qua nieuws stroom eigenlijk op een soort van eiland zitten, verder van het nieuws afzitten in een ander werelddeel, dan wanneer het WK gehouden zou worden in een buurland van ons.

Het heeft absoluut geen invloed op de gemoedstoestand van de spelers van het Nederlands Elftal, of er nu een inktvis in Oberhausen, een kanarie in Sao Paolo ( schreef echt eerst Soa Paolo ), een varken in Montevideo of een kip in Barneveld, de uitslag van een nog te spelen finale probeert te voorspellen. Het moet zondag voor onze gasten gebeuren, ze zijn er klaar voor de eerste wereldtitel voor Nederland te gaan winnen.

Dus er is geen voorspellend element welke het voetbal gevoel verpest voor wie dan ook. Mensen zoeken overal een verklaring voor en proberen altijd een schuldige aan te wijzen als het mis gaat.

De Duitsers waren niet in vorm tegen Spanje en dat hebben ze moeten bekopen met slechts het spelen van een 'troostfinale', Calamaris of niet :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar zullen de spelers zich echt mee bezig houden. De moed is nu echt volledig weg daar die octopus. Wat denk je nou zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
octopussy paul heeft gewoon de eerste mossel gepakt omdat die honger had..ik geloof de niet zo in

in dolfenarium heeft een dolfijn voor NL voorspeld en in afrika zijn er waarzegsters die ook voorspellen dat NL awint..

paar jaar geleden in de finale duitsland spanje d8 ik had de octopus het fout'

ik denk dat ze de gwn van balen dat ze geen eerste of tweede kunnen worden