www.livefootballstream.net legaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer TVUplayer is, dit is een programmaatje waar je o.a live eredivisie kan kijken, dit is wel dat je maar 1 wedstrijd kan kijken en niet kan kiezen, maar nu is ado erop

heel simpel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje laat antwoord maar dan heb je er volgende keer weer wat aan.
Google op internet naar sopcast en installeer dit even. Daarna ga je naar www.vrijblijvend.com/streams.html Daar zie je alle wedstrijden die worden uitgezonden. Je hebt dan vaak de keus uit TVU en 13th stream en dsc1 bv. Als je TVU kiest moet je ook even de TVU player installeren. Die optie krijg je vanzelf als je een TVU kanaal kiest. Kies je een van de andere kanalen loopt het via sopcast. Prima beeld en gratis allee wedstrijden. Mocht het dan een keer voorkomen dat je wedstrijd er niet tussen staat kun je googleen op bv " ADO + sopcast " en dan krijg je ook links die je kan aanklikken en dan vanzelf afspelen met sopcast. Veel plezier ermee :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen ADO, maara ALLE voetbalwedstrijden gratis te bekijken op volgende link:
http://livetv.ru/en
Klik links op het voetballertje (of makkelijker op de + )
Als je op het + klikt kun je selecteren welke divisie.
Kies hier Eredivisie en selecteer je wedstrijd.

Pas een kwartier voor aanvang komen er players ebschikbaar die het ook doen. Gebruik altijd een externeplayer waarvoor je niets hoet te downloaden.

Europese wedstrijden zijn ook te bekijken.

Het kan wel voorkomen dat er ooit een buitenlandse zender online is. Helaas versta je er dan geen bal van, maar het geluid kan ook uit.