Waarom speelt Arjen Robben niet zo veel in het Nederlands elftal meer de laatste tijd

Voetbal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Omdat hij vaak geblesseeerd is helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site kan je kijken of hij gebleseerd is http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geinige site
Hij is inderdaad weer een keer geblesseerd, gebruik de site in de bron om dat te checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom worden er duimpjes omlaag gedaan???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je geen nieuw antwoord geeft, maar alleen reageert op je voorganger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar die site is toch een nuttige toevoeging?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar alleen de bron is nieuw, het antwoord op zich niet.
Van marwijk wilt de risico niet lopen denk ik dat bayern munchen weer via de media uithaalt naar oranje.

vooral nadat wat er voor het wk en daarna was gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Arjen robben is vaak geblesseerd.(omdat hij erg gevoelig is)
Van marwijk wil inderdaad geen risico lopen dat ze weer met byeren Munchen te maken krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
bayren

Toegevoegd na 4 minuten:
bayeren

Toegevoegd na 5 minuten:
bayern