Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Omdat wij niet genoeg wíllen!
Als het je ontbreekt aan winnaarsmentaliteit, houdt het snel op.
Amerikanen hebben dat wel, kijk bijvoorbeeld naar good 'ol Jimmy Connors, een ouderwetse vechtjas die voor niets en niemand bang was en volledig uitging vanuit zijn eigen wilskracht.
Daar zouden wij echt een voorbeeld aan moeten nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

48e (Thiemo de Bakker), 83e (Robin Haasse)
126e (Aranxta Rus) en 133e (Michaella Krajicek) van de wereld wil ik nog helemaal niet zo slecht noemen hoor (en alle vier zijn ze de laatste tijd nog gestegen).

En "wij" zijn helemaal niet zo vreselijk slecht in tennis, anderen zijn gewoon momenteel beter en ook dat kan veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, sommige landen zijn goed in de ene sport, andere landen in andere sporten.

Zo is het vrouwentennis in Belgie goed, maar wij kunnen weer veel beter voetballen.

Dit heeft gewoon te maken met de historie van een land (goede trainers die nieuwe generaties leren), de cultuur (in de VS vinden ze voetbal maar niks, wij vinden football maar niks) en ga zo maar door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"wij" slecht in tennis?
geen idee, ik ben er slecht in omdat ik het nooit echt geprobeerd heb, waarom jij er slecht in bent, geen idee
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding