Welke race auto is sneller?

Stel je laat een F1 bolide racen tegen een Indianapolis 500 race car (zo'n Amerikaanse versie van de F1 wagen zeg maar)
Ze doen allebei een rondje op de Hungaroring.
Beide zijn ze op hun best afgesteld voor het circuit.
Welke zal er als eerst over de streep komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Formule 1
2.5K

Het beste antwoord

Na onderzoek op verschillende sites, komt het erop neer dat ze beiden gelijk opgaan en even veel kans hebben. Het grootste verschil zit hem erin dat F1 wagens aan veel reglementen moeten voldoen, dewelke hem vertragen.
Moesten er minder reglementen zijn bij de F1 zou die de Indycar verslaan.
Ps: Het prijsverschil is enorm...een F1 wagen kost gigantisch veel geld, een stock car is nog realiseerbaar als gewone (lichtjes rijke) sterveling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij deze dan. Je bent de enige die een antwoord geeft!