Welke controller is identiek aan een ps controller maar kan ik gebruiken voor mijn laptop?

Ik wil een game controller die er exact uitziet als die welke Playstation gebruikt, maar dan voor mijn laptop. De controller die ik nu heb is anders, zie foto.
Een vriendin van me speelt soms op mijn laptop en zij gebruikt thuis Playstation en als de controller dezelfde is, is het makkelijker voor haar om de bediening aan me uit te leggen.

Picture for question
een jaar geleden
1.1K
Ritsuka
een jaar geleden
Ziet er uit als Xbox controller op de foto
Ritsuka
een jaar geleden
Welke Playstation controller wil je? Die is in de loop der jaren ook veranderd.
https://www.denofgeek.com/games/playstation-controllers-history/

Antwoorden (1)

Ik gebruik altijd een playstation 4 controller op mijn msi desktop, werk perfect.
een jaar geleden