Kun je in GTA IV voor de Xbox 360 ook je eigen nummers afspelen?

De vraag zegt genoeg denk ik? LET OP! HET IS VOOR XBOX 360 NIET VOOR DE PC!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik weet het alleen voor de pc :p

Antwoorden (3)

op de Xbox 360 is het héél makkelijk, indien je een muziekbron hebt. (dus wel mp3's op je xbox hardeschijf zetten)

Stap 1: Klik op je controller op de Xbox knop (In het midden ;) )
Stap 2: Dan krijg je dat hele menu te zien enzo
Stap 3: Klik dan op music (Onder)
Stap 4: En dan heb je het :)

Dan gewoon afspelen en het geluid van de game word vervangen door het afgespeelde liedje. De xbox 360 heeft een ingebouwde windows media player.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm dit is niet wat de vraagsteller bedoelt, ik snap wat je wilt maar het is volgens mij niet mogelijk om je muziek alleen te horen als je de radio aanzet in de auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat arnaud zegt is de enige oplossing, alleen op de pc kan je je eigen radio statio vullen met muziek , op de xbox360 helaas niet (net zoals dat je ook geen video-editor heb op de xbox)