Welke sims kan online?

Ik ben op zoek naar een sims die online gespeeld kan worden op de ps2 of pc als er ook sims games zijn die gewoon local multiplayer hebben zou ik dat ook graag willen weten nu speel ik op het moment The sims bustin out multiplayer maar daar zit een limit op met bouwen en het punt is dat speel ik op de ps3 dus genoeg geheugen maar dat ziet die schijnbaar niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je hebt nu ook the Sims social, dat is online samenspelen met je vrienden via Facebook. Best leuk :)

Toegevoegd na 57 seconden:
Ze waren ten tijde van the sims 1 ook bezig met the sims online, maar dat is gigantisch geflopt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt dat op de sims 1? of is het nooit afgemaakt of is het stop gezet?
Ritsuka
12 jaar geleden
the sims online was een soort uitbreiding op de sims 1, maar het is stopgezet omdat het volzat met hackers, scammers en mensen die aan het pesten waren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet jij toevallig of je wel een eigen server dan kan op zetten met password of kan ik dat helemaal vergeten?
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat werkt niet, want dat spel is nooit uitgebracht. En ook al sterk verouderd nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm jammer laatste vraag dan maar, is er wel een sims voor de ps3 die multiplayer split screen heeft want "de sims er op uit" kan je dus wel split screen doen die is wel voor ps2 maar die kan ook op ps3 natuurlijk.
Ritsuka
12 jaar geleden
ik speel niet zoveel op console, dus dit weet ik niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de hulp en alle reacties!

Andere antwoorden (2)

geen 1 echte sims kan online dan zou je variantenen moeten proberen, maar sims 3 kan je wel spullen van andere downloaden.ik weet alleen dat sims 3 op de xbox360 ,maar ik sluit het niet uit dat hij ook op de ps3 te krijgen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je op de sims 3 voor xbox want die is er inderdaad voor ps3 local multiplayer doen met split screen?
iniedergeval niet op de normale sims die te krijgen zijn in de winkel (sims 1, 2 ,3, mediaval geloof ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet jij wel of er local multiplayer op zit (splitscreen) voor deze sims ps3