Welke sims kan online?

Ik ben op zoek naar een sims die online gespeeld kan worden op de ps2 of pc als er ook sims games zijn die gewoon local multiplayer hebben zou ik dat ook graag willen weten nu speel ik op het moment The sims bustin out multiplayer maar daar zit een limit op met bouwen en het punt is dat speel ik op de ps3 dus genoeg geheugen maar dat ziet die schijnbaar niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt nu ook the Sims social, dat is online samenspelen met je vrienden via Facebook. Best leuk :) Toegevoegd na 57 seconden: Ze waren ten tijde van the sims 1 ook bezig met the sims online, maar dat is gigantisch geflopt.

geen 1 echte sims kan online dan zou je variantenen moeten proberen, maar sims 3 kan je wel spullen van andere downloaden.ik weet alleen dat sims 3 op de xbox360 ,maar ik sluit het niet uit dat hij ook op de ps3 te krijgen is.

iniedergeval niet op de normale sims die te krijgen zijn in de winkel (sims 1, 2 ,3, mediaval geloof ik)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100